linux-x.y.z-tar.bz2.sign

David Janko djanko na infoware.cz
Pátek Červen 16 15:23:29 CEST 2000

  Sice jsem se do nej asi nikdy nepodival, nicmene z pripony bych usoudil, ze
se jedna o soubor s podpisem - rozumi se samozrejme digitalni podpis. Digitalni
podpis slouzi, stejne jako podpis normalni, k autorizaci nejakych dat.  V danem
pripade vam muze potvrdit  asi toto: tohleto jsou SKUTECNE nase zdrojove kody k
jadru (nase = toho subjektu, ktery je podepsal), coz stvrzujeme svym podpisem.
Muzete si tak overit, ze to nejsou nejake cizi podstrcene,  treba s nejakym
backdoorem.
Doporucuji se nekde neco precist o PGP.

S pozdravem
                                David Janko.