OT:zatecnicke dotazy

David Janko djanko na infoware.cz
Pátek Červen 16 15:45:34 CEST 2000

Myslim, ze tohle uz je taky malem na zarazeni do FAQ - jsou proste oblasti, kde
linux oproti win (zatim) pokulhava a kanc. nastroje jsou jedna z nich.
Dalsi jsou multimedia.  Nedavno jsem chtel prehrat mpeg - film na 2CD - a
protoze se tu prave vedla debata o techto prehravacich, tak jsem prosel archiv
konference,  a vetsinu vyzkousel (smpeg, mtv, ...) a ani jeden to nebyl schopen
rozumne prehrat - takze sem nakonec potupne prebootil do win$ a vse bylo okey.
Podobne to je (ale to vim jen z doslechu) s gamesama.
  Doufam, ze se to podstatne zlepsi na konci tohoto, az zacatek pristiho roku -
snad uz by konecne mohli byt funcni KOffice/KDE2 a pribyt plody z  borlandiho
Kylixu, ale do te doby lze na dotazy smerujici na aplikace toho druhu odpoveded
jen: "Ted nic funkciho bohuzel neni, jeste chvili pouzivejte windows ." :(.

at zije REBOOT ;-(

David.