problem pripojeni k providerovi -modem po chvili zavesi

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Neděle Červen 18 09:45:41 CEST 2000

Vlasta Sliz pise:
> Zdravim.
> Obracim se o radu do konference, protoze uz nevim ,co s tim.
> Doma prechazim z Woken na RH Linux 6.1 CZ, instalace, nastaveni prostredi a
> zvuku (po neuspechu s Alsa drivery jsem zkompiloval emu10k1 driver z
> opensource.creative.com :) uz po nekolika pokusech a studovani dokumentace v
> pohode, ale nevim si rady s nastavenim dial-up pripojenim k internetu.
> Pouzivam kppp, tomu rozumim asi nejvic, vytvorim ucet u volny.cz, nastavim
> zabezpeni CHAP, ktere volny.cz pouziva, dynamickou IP adresu, nameservery
> [...]

IMHO by se NO CARRIER melo testovat jenom pred vytocenim cisla (navic byste
mel mit nastavene ATX3, ktere tuhle kontrolu potlacuje, Telecom vyzvanceci
ton nepodporuje).

Zkuste nasledujici skript:

#!/bin/sh

     USER="dawyd"
 PROVIDER="vol"
   NUMBER="0971200555"
   DEVICE="/dev/modem"
    SPEED="115200"
  OPTIONS="crtscts debug lock modem mru 566 mtu 542 noipx noauth defaultroute 0.0.0.0:0.0.0.0"

 PPPD_BIN="/usr/sbin/pppd"

     CHAT="/usr/sbin/chat -v"
 CHAT_OPT="TIMEOUT 10 ABORT 'NO CARRIER' ABORT 'BUSY' ABORT 'NO ANSWER\r' ABORT '\nRINGING\r\n\r\nRINGING\r' '' \rATZ 'OK-+++\c-OK' AT OK ATX3W2 TIMEOUT 45 OK ATDP$NUMBER CONNECT '\c'"

${PPPD_BIN} ${DEVICE} ${SPEED} ${OPTIONS} user ${USER} ipparam ${PROVIDER} connect "$CHAT $CHAT_OPT"

Pokud se vam nelibi mit vse v jednom shellovem skriptu nebo byste se rad dozvedel,
co vlastne znamena ktere nastaveni, podivejte se na http://penguin.cz/~dawyd.

--
                                   David Kužela