Samba 2.0.7

MUDr. Radek Matlach rafous na email.cz
Neděle Červen 18 10:25:55 CEST 2000

Dobry den,

omlouvam se za pozdni reakci, ale mam toho moc.

> dneska jsem zkousel upgrade na sambu verze 2.0.7 a musel jsem
> downgradovat, jinak bych byl prizabit uzivateli... Mame tu sambu
> s nastavenim security=server (soubor smb.conf se mi zachoval z
> predchozi, chodive verze, na kterou jsem znovu uspesne
> downgradoval: 2.0.5a). Do logu mi vzdycky samba napsala, ze
> password server odmitl autentifikaci uzivatele s tim, ze je
> spatne heslo???
Mam podobny problem, ale ten se tyka polozky hosts allow.

> Zkousel jsem to i pomoci smbclienta a chovalo se to podobne (bad
> pair username/password).
>
> Nesleduje nekdo sambu, nevite, co se tam udalo v oblasti
> autentifikace? Nebo je treba neco prenastavit v smb.conf, aby se
> to rozbehlo?
Me pomohlo zakomentovat radku hosts allow.

Stoural jsem se v tom dost dlouho a pak jsem si rekl, ze se bud zmenila syntaxe
 formatu smb.conf (ale testparm nehlasi zadnou chybu), nebo je neco spatne
 u me. downloadovat se mi nechce, zatim si s tim vystacim (nez prijdu na to
 cim to je), ale do budoucna bych rad ono hosts allow pouzival.

Me ovsem smbclient a nmblookup funguji korektne.

Dokonce mi host allow funguje v ramci SWATu, jenom ty windowsy si s tim nejak
 nerozmi.

Radek