Samba & hesla W2000

tomas tomas na neo.cz
Neděle Červen 18 19:32:39 CEST 2000

Zdravim a preji pekny den,

Pouzivam Sambu 2.0.7 a 1.9.18p10  na obou mam stejny problem (jasne moje
chyba):

Upgradoval jsem jednu stanici z W98 na w2000,

zapnul
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanmanWorkStation\Para
meters]
"EnablePlainTextPassword"=dword:00000001

pro plain text password a prihlasit se mi na Sambu jde. Podud ovsem na w2000
stanici pripojim sambu jako disk (treba H:) a zadam, aby se pripojil pri
dalsim startu W2000, tak to nefunguje. Zacne to tvrdit ze heslo je spatne a
musim ho pokazde zadat manualne, coz je silene.

Moc prosim o radu. Domnivam se, ze uz to muselo resit spousta lidi, ale
archivu jsem nic co by mi pomohlo jsem nenasel.

Dekuji

----
Tomas Kouba