presmerovani vystupu Xwindows, tenky klient a tlusta sekretarka

David Siska d.siska na warwick.ac.uk
Neděle Červen 18 22:41:26 CEST 2000

On Sun, 18 Jun 2000, you wrote:
> S uuuzasem   :-o   jsem hledel jak se mi
> vzdalene spousti staroffice .... :-))
> No teda zacal jsem s xclock. ;-)
>

> 2) Uvaha cislo dva. Stacilo by tedy nabootovat po siti
> a spustit X, vzdalene xdm a je to???
>

>     Dekuji za odpoved Roman Slechta

Ahoj,

	na toto tema jsem premyslel a dospel jsem k teto teorii (tedy
nevyzkousel jsem to)

Budeme mluvit o serveru (X server - tedy ten tenky klient)
A o klientu (tedy ten pocitac s aplikacema - server)

Server pri bootu nastavi xhost + klient.
Potom se prihlasi na klienta pod jmenem treba logon.
No o na klientu bude logon mit skript na login ktery spravne nastavi
$DISPLAY a spusti Login manager (treba ten od KDE - tedy okno co se pta na
jmeno a heslo).

To je asi vse. Urcite to nekdy vyzkousim.

	David