PPP - Linux & NT with callback

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Červen 19 08:58:39 CEST 2000

Mam problem s balikom ppp_win. Chcem sa z linuxu prihlasit na NT server s
callbackom. Po zaciatocnych potiazach sa mi podarilo rozbehnut:
1, prihlasim sa na NT server
2, zavola mi naspat na cislo ktore som definoval
3, ja to zdvihnem odpoviem naviaze kontakt
A potom nastane chybove hlasenie:
rcvd [IPCP ConfAck id=0x2 <addr 10.10.10.11> <compress VJ 0f 01>]
Peer is not authorized to use remote address 10.10.10.10
sent [IPCP TermReq id=0x3 "Unauthorized remote IP address"]
rcvd [IPCP TermAck id=0x3]
sent [LCP TermReq id=0x2 "No network protocols running"]
(neprideli IP obidvom koncom, len jednemu)

Skusal som aj konfiguraciu od kamarata co mu to chodi, ale vysledok bol ten
isty. Zistil som, ze v chap.secrets mi staci len jeden riadok na autorizaciu
aj ked ten druhy by mal dako vyuzit, tak ho asi nevyuziva. Je tam nieco ako:
nt_server\\ucet	linux	heslo
linux	nt_server\\ucet	heslo
NT server natvrdo prideluje IP dvojicu pre spojenie 10.10.10.10 a 10.10.10.11.
Telefonny ucet som uz dost zatazil. Budem velmi vdacny, ak niekoho napadne
nieco co by tam malo byt. (ide asi o autorizaciu peera).

S pozdravom

Igor

Ing. Igor KILIAN
InfoGas a.s., Kozia 17