nefunguje prihlaseni z konzole

Martin Reiser konf.martinr na atlas.cz
Pondělí Červen 19 10:22:47 CEST 2000

ten hack jsem tam mel pred 10 dny, stalo se to vice lidem (Subject : Logy
pryc, pokus o prunik ?)
odstranil jsem par veci podle navodu, zmenil heslo, upgradoval bind.
Nejsem si jist, jestli jsem se prihlasoval od te doby. Neprihlasuji se z
konzole bezne, ale ze stanice pomoci ssh
logy presmerovane byly, ale uz nejsou