PLIP na jarde 2.2

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Pondělí Červen 19 10:27:20 CEST 2000

On Mon, 19 Jun 2000, Jan Klugl wrote:

> rozchodil uz nekdo $subj.? Zaslechl jsem ze do jadra 2.2.15 je v PLIP
> modulu chyba, zkousel jsem 2.2.16 a je to stale stejne -- device
> or resource busy

Hláška "device or resource busy" bývá proto, že nemáte nastavené irq
pro paralelní port. (echo 7 >/proc/parport/0/irq)
Nicméně máte pravdu, že plip je  v jádrech 2.2.x podivný. Občas mi
funguje, občas ne. Je zvláštní, že mám li stroja A a B propojené
plipem a dám ping z A na B, na A se zvyšuje počet odeslaných paketů
a na B zase počet přijatých, ale nic se nevrátí (100% loss).
Ping z B na A "funguje" stejně.

                          Pavel Just