nefunguje prihlaseni z konzole

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pondělí Červen 19 10:27:09 CEST 2000

Overil bych balicek mingetty-neco a pak bych ho stracnul a podival se, co si
otvira :-)))

Jo, reboot nepomuze, kdyz tak postrilejte mingetty, to se respawnuje z
inittabu a tam se kouknete, s jakzmi parametry se spousti.

Ja tam mam

1:2345:respawn:/sbin/mingetty tty1
2:2345:respawn:/sbin/mingetty tty2
3:2345:respawn:/sbin/mingetty tty3