ipop3d

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Červen 19 11:56:54 CEST 2000

> to je mi jasne ze sa to takto da riesit. Ale preco to tak
> zrazu chce aj prava zapisu pre others ?

Zapojit trosku logiky a je to.
Pri vytvarani uctu sa zvacsa nevytvara aj mailbox, takze ten mailbox
vytvori nejaky uziovatelsky program, ktory sa pusti ako prvy.
Pripadne ked sa odosle posta a mailbox neexistuje, tak ho procmail(alebo
iny local mailer) vytvori. A nakolko sa vtedy pouzivaju prava uzivatela a
uzivatelov mame kopu, treba mat prava na zapis.

A teraz k ipop3d. POP3 demon riesi spracovanie posty tak, ze cely obsah
schranky nakopiruje do noveho suboru, ktory posle. A dost demonov tie
subory vytvara prave vo /var/spool/mail pod nazov .user.pop.
Takze taktiez treba prava zapisu.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2