OT:zatecnicke dotazy

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Pondělí Červen 19 11:36:56 CEST 2000

Jakou mate zkusenost s provozem takovych DOS (a WIN)
ucetnich aplikaci treba v dosemu? Provozujete to nekdo?
Vetsina mensich ucetnictvi je psana ve FOXPRO,
neni nahodou k dispozici unixova (linuxova) verze
runtime interpreteru (nekde jsem o tom kdysi slysel)?
Nebo v PCFANDu, tam to asi bude horsi...
Zajimaji mne vase VLASTNI zkusenosti :-)

### Karel Zak napsal dne 16 Jun 00, v 12:38 :

>  Kde? IMHO tady je mezera. Nevim o softu, ktery by byl neco vice nez
> penezni den. a zaroven by to nebyla obluda na oraclu. Proste neco pro
> mensi az stredne velkou firmicku a bylo by to na SQL a sitove.
>
>  Mimo jine tato mezera je i u M$-Win, coz je dano nedostupnosti (financni)
> SQL pro tuto platformu. V CR se stale jede na bozske FoxPro... apod.
>
> OpenSource projekt by to chtelo :-)

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail