OT:zatecnicke dotazy

Ing. Radek Skoták skotak na blansko.cz
Pondělí Červen 19 15:07:25 CEST 2000

> Myslim, ze StarOffice by mohl byt nahradou, anebo komercni Applixware.
>
> Myslim si ale, ze problem je spis jinde - statni sprava, stejne jako skoly
> dostanou M$ produkty v podstate ZADARMO! - proto je taky pouzivaji, protoze
> je maji legalne :)... A vsechno co si nekoupi (dle tvrzeni M$) je prece
> NELEGALNI!

	To se pletete. Statni sprava narozdil od skol za MS plati - mame sice
nejakou slevu, ale i tak nas napriklad MS Office 2000 Standard (nebo jak
se zrovna jmenuje) stoji cca 8500-9500 Kc podle kurzu dolaru. Problem je
vtom ze DOC a XLS jsou standard - sice SPATNY, NEVEREJNY a NEPSANY, ale
o to vic pouzivany :(. Jak chcete na linuxu resit kdyz napriklad zadost
o dotaci je dokument v XLS obsahujici makra. To proste pod linuxem
budete editovat tezko. Jedine reseni je, aby stat definoval jako normu
nejaky otevreny format a zacal jej vyzadovat jenze to se nestane jednak
proto, ze si uz vsichni zvykli na XLS a DOC)a dale taky proto, ze to by
musel USIS zacit neco delat. Je mi to lito, ale je to tak

					Radek Skotak

Ing. Radek Skoták - informatika
Městský úřad Blansko,Nám. Svobody 3, 678 24 Blansko

tel: 0506/416889,0506/414225
fax: 0506/413586

e-mail: skotak na blansko.cz