gcc-2.95.2 a inline metody

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pondělí Červen 19 15:54:10 CEST 2000

Libor Chocholaty wrote:
>setkal jsem se se zajimavou veci. S cim si gcc na Linuxu hrave poradi se
>na HPUXu nepodari. Jedna se o inline metody. Na Linuxu je vsechno OK.
>Pekne se daj do objektfilu a pri linkovani se poslusne slinkujou. Kdezto
>na HPUXu se do object filu nedaj. Stejny kompilator, stejny zdrojaky.
>Potkali jste se nekdo s necim podobnym, nebo mate nejakej napad jak na
>to?

O HPUX nic nevím, kromě toho, že má strasně dlouhé spustitelné soubory, což
jsem se přesvědčil, když jsem byl s programem ccdoc natáhnout zip s
binárkami pro několik OS.

Ale k věci. Inline metody jsou od toho, aby se vyřídily už v době kompilace.
Tečka. Nemají v podstatě v objektovém fajlu co dělat, potom to nejsou pravé
inline metody. Pokud potřebujete, aby se takové metody slinkovaly,
nepředepisujte je jako inline. Pak každý kompilátor je nechá v objektovém
fajlu a se slinkováním mít problémy nebudete.

Miloslav Ponkrác