FTP install aborted abnormally

TRION s.r.o. vladislav.svadlenka na trion.cz
Pondělí Červen 19 14:09:57 CEST 2000

Prosím o pomoc,
instalace RH6.2 (i RH6.1) přes FTP na lokální síti se mi vždy ukončí ve fázi
post install s touto hláškou:
install exited abnormally -- received signal 11
a provede se shutdown.

Celá první část instalace se provede bez problémů, disky jsou správně
zformátovány, balíčky instalovány atd., avšak protože se neprovede
postinstall, není v MBR LILO a i když nějak zavedu z disku jádro (je tam a
zavede se) - ohlásí mi kernel panic - chybí správná konfigurace, neprovede
init.
Signal 11 by měl zamenat problem s HW, leč není to pravda - instalace z CD
je vždy OK. (zkoušel jsem i jiná PC)

Zkoušel jsem všechno možné - několik různých PC, desítky různých typů
instalace(custom, server atd..) česky, anglicky, dokonce italsky :-), pevnou
IP i DHCP, jinou síť, několi softwarů pro FTP server, RH6.1, RH6.2, všechny
nové verze bootnet.img z updatu...už vážně nevím
Jediné co zůstáva stejné:
- nemám na síti k dispozici DNS, takže je nevyplněný
- sítě jsou vždy woknowsovsé
- FTP servery jsou vždy na W98

Pokud má někdo nápad, co dělám špatně, poraďte.
Děkiji Švadlenka

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.