OT:zatecnicke dotazy

Petr Laščák hwsoft na post.cz
Pondělí Červen 19 15:45:51 CEST 2000

Dne Mon, Jun 19, 2000 at 11:58:13AM +0200, od Hana Skoumalova prislo:

> Ja bych rada zahodila M$ Windows, ale bohuzel kazdou chvili dostaneme
> nejaky formular k vyplneni, ktery je ve Wordu nebo v Excellu. Rada bych
> odesilateli napsala neco takoveho, jako ze by nas nemel nutit kupovat
> produkty M$ (zejmena kdyz nam ty formulare posila statni instituce --

No už jsem to myslím jednou posílal, ale je důležité začít u sebe.
Nedávno mi jedna firma nabízela nějaký projekt financovaný EU.
Bohužel veškeré info v M$ doc. Tak jsem jim odpověděl, že MSO2000 nemám,
a nehodlám instalovat(kupovat). Nabídl jsem možnost RTF, HTML, PS nebo
holý text. A v EMAILu jsem našel holý text. Sice ve win1250, ale text.
Takže, jestliže mi někdo posílá něco na čem hodlá profitovat, ať se
přizpůsobí on.
    Mnoho zdaru při aplikaci
--

*                     Petr Laščák                      *
*    LITES a.s. vývoj elektronické požární signalizace *