OT:zatecnicke dotazy

Zdenek Drvota drvota na zds.cz
Pondělí Červen 19 15:14:07 CEST 2000

### Karel Zak napsal dne 19 Jun 00, v 13:30 :

>  Nejde o to kde je to provozovane (DOS, DOSEMU), ale o to ze uz z principu
>  je
> to na nic (cestina, tisk, viceuzivatelsky engine, budouci vyvoj...).
>
>       Karel
To je mi jasne, ze budoucnost jde jinudy :-)
Jde mi o to, jestli je mozne NA PRECHODNE OBDOBI vzit
proste ty DOSove aplikace a provozovat je treba v tom dosemu
na linuxu. Jestli to nekdo dela a co ma vyzkouseno?
Kdyz ma ucetni firma treba ucetnictvi takovych 80 firem
na krku, nemuze si dovolit nejake silene experimenty.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail