FTP install exited abnormally

Vladislav Švadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Pondělí Červen 19 20:08:27 CEST 2000

Instalace RH6.2 (i 6.1) přes FTP se mi téměř celá provede, ale vždy skončí ve fázi post install hláškou:
Install exited abnormally -- received signal 11

Zkoušel jsem všechny možné typy instalace, několik různých PC (i v jiné síti), několik bootnet.img (různé updaty),  několik různých FTP serverů pro Win98 už nevím co dál.
Jediné, co je stejné je, že používám pevné IP adresy (nemám nikde DNS), a je to přes FTP servery realizovaný na woknous síti.

Pomoc, pokud někdo máte nějaký nápad, co dělám špatně.
Švadlenka

Zdraví Vás
Švadlenka