OT:zatecnicke dotazy

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Červen 20 07:41:59 CEST 2000

> lze
> jen

> byl

> No jo, jenze ja to pak zase musim odevzdat elektronicky, nejenom na
> papire. Mne jde o to, jaky format mam pozadovat po tech institucich a
> pak jim to v nem zase vratit. Ted tu zkousim siag, ale nepodarilo se mi
> ho zkompilovat v Solarisu.
>
> Hanka

Zkusil jsem editor TED. Ten zvlada nacitat dokumenty Wordem ulozene do .rtf
formatu asi na 90% vc. diakritiky. Schopnostma je asi na urovni WordPadu z
Win95 a tiskovy vystup na ne-PostScriptovou tiskarnu se spravnym zobrazenim
cestiny je ponekud krkolomny, ale funguje. Inspiraci me byl prave ten format
.rtf. Musime jej pouzivat i u nas ve spolecnosti, prestoze jsme "pure"
Windows. Ale polovina PC je Win 3.1 + AmiPro a druha Win NT + MS Office 97.
A dokumenty je potreba sdilet...
Ovsem ani v tomto pripade nelze pocitat s pouzitim maker.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz