Hromadne prejmenovani souboru jeste jednou

David Sumsky thebigone na centrum.cz
Úterý Červen 20 10:08:26 CEST 2000

> [...]
> # Tue Aug 31 08:19:08 MET DST 1999
> #
> opendir(DIR,".");
>  foreach ( grep { /html$/i  } readdir(DIR) ) {
> #   print "$_\n";
>    rename("$_","\u$_");
>  }
> closedir(DIR);
>

> :> A jeste neco: nekdy jsem v situaci, kdy bych potreboval z
nazvu
> :> souboru odstrihnout priponu nebo vynechat urcitou skupinu
hlasek
> :> (soubor.pripona --> soubor nebo soubor.pripona -->
sor.pripona)
> :> Doted jsem to delal pres tr, jenze to je neefektivni,
ponevadz mi
> :> to odstrani nekdy (pokud tam jsou) i jine znaky z nazvu.
> :> Poradte mi prosim, jak tohle udelat ...
>
> modifikaciou ( malou ) toho horneho ..

Dik za ten perl skript, urcite ho vyzkousim, po pravde: PERLU
zatim nerozumim, mozna by bylo dobre se na nej trosku podivat.
Jeste bych rad videl neco podobneho v shellu, jde to nejak?
Dave

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz