Kompilace modulu

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Úterý Červen 20 21:24:12 CEST 2000

Bob wrote:

> Vse az na system.map jsem udelal. Proc ji mam prejmenovat???? Jinak mi jde

nemusite ji prejmenovat, jenom kdyz je tam vice jader a mate moznost si vybrat tak system
hleda symboly v poradi System.map, System.map-verze, a jeste neco... Takhle jednotlive
mapy nekoliduji, i kdyz rozlozeni symbolu je pro kazdy kernel trochu jine.

> oto, ze pouzivam xircom pcmcia etht kartu - tento modul se mi vsak znovu
> neprekompiloval.  Kdyz pouziju insmod s paremetrem modulu, tak to na me

hloupa otazka: skutecne jste ji zvolil jako modul, zvolil jste ji vubec, nejde zkompilovat
natvrdo do jadra ??

> zahulaka, ze tento modul je prekompilovany pro verzi 2.2.14. Nevim jak to
> donutit k novemu prelozeni.
>
>                                                 Diky Bob

		Z.P.

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...