Kompilace modulu

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Úterý Červen 20 21:40:06 CEST 2000

Bob wrote:

> Natvrdo do jadra nejde, a pri konfiguraci kernelu jsem ji take nenasel. V
> /lib/modules...... byla po nainstalovani RH 6.2 Mozna je to solo ovladac a
> najdu ho na instCD RH 6.2
>
>                                                         Bob

oops - ted mi doslo, ze to je pcmcia. Tak to hledejte baliky spojene s PCMCIA. mysim ze to
je pcmcia-cs-3.0.x (x asi 14). Patrne k nalezeni na ftp://hyper.stanford.edu/pub/pcmcia .

Tyhle baliky se delaji zvlast a do jadra se nezarazuji - nevim proc ... asi nejsou az tak
koser.

		z>p.
         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...