Poradi startu sluzeb v RH6.2

Úterý Červen 20 23:47:27 CEST 2000

Zdenek Pizl wrote:

> /etc/rc.d/rcX.d/ kde X je level, ve kterem pocitac startuje (zjistite ho v /etc/inittab).
> cim nizsi cislo v linku SxxSluzba, tim drive Sluzba nastartuje ...

Programy (chkconfig, ntsysv, ...), ktere delaji ty symlinky se ridi
zahlavim vlastniho skriptu:

pluto:~$ head /etc/rc.d/init.d/sshd
#!/bin/sh
#
# chkconfig: 345 55 45
suite.
#       Ssh can be used for remote login, remote file copying, TCP port
#       forwarding etc. Ssh offers strong encryption and authentication.
#

# Source function library.
. /etc/rc.d/init.d/functions
pluto:~$

poradi vyznamu cisel je takoveto:

runlevel, ve kterem se ma po nainstalovani sluzba automaticky
  spoustet (pokud se nainstalovany balicek nema poustet,
  je tam minus -, ze je 345)
cislo, ktere se pridava za S (startovaci poradi)
cislo, ktere se pridava za K (stop poradi)

Doporucuji zmenit zahlavi a pak sluzbu zapnout/vypnout treba pomoci
ntsysv.

--
                        Milan Kerslager