StarOffice 5.2

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Červen 21 06:05:52 CEST 2000

Dne Út, 20 čen 2000 jste napsal(a):
> ahoj.
>
> uz jste to nekdo vyzkousel?
Tak jsem si ho vcera vyzkousel ale jen trochu. Neni uz nutne pouzit
libI18Nforce ale textova cast zna jen fonty ktere se nainstaluji sni, zatimco
spreadcheet zna naprosto vsechny co jsou v systemu. Take jsem narazil na
zajimavost pokud v textove casti zacnu psat fontem times tak pisu krasne
cesky pak se prepnu na font ktery neni v iso-8859-2 a kdyz se prepnu zpet
na times tak uz to cesky nepise. Odkazy na fonty jsem jeste nezkousel
delat takze je mozne ze se to pak spravi, ale proc je to v jedne casti bez
problemu a v druhe ne ?. Jinak tech par textu z M$ Word co jsem zkousel
to prevedlo dobre.
Dan