dotaz na pine

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Červen 21 12:13:07 CEST 2000

On Wed, 21 Jun 2000, Tomas Pluskal wrote:

> mam nekolik postovnich schranek, ktere si vybiram fetchmailem a procmailem
> si je tridim do nekolika mailboxu v adresari ~/mail a postu si ctu v
> pine. potud je to dokonale, akorat mam takovyto dotaz: da se nejak pine
> prinutit, aby mi odeslal zpravu s jinou From: adresou ? Samozreme to muzu
> sam poslat na SMTP, ale pripada mi, ze takovy masivni program jako pine by
> to snad mohl umet, ale nikde jsem to nenasel.

Tohle se dela pres roles, nadefinujete si novou role a pak ji spojite s
nejakym mailboxem, nebo nejakou prichzi zdresou. Takze pri odpovedi na
mail poslany na webmaster automaticky odpovi webmaster. Pri psani nove
zpravy je mozne nektereou z definovanych roli vybrat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.