LINUX, Wine, windows ... zkusenosti

David Sumsky thebigone na centrum.cz
Středa Červen 21 13:18:49 CEST 2000

Vrele vsechny zdravim,
chtel bych se s VAMI podelit o jednu mou radost a vlastne i
zkusenost; LINUX uz pouzivam skoro 2 roky (a stale mu nerozumim :-
)) a spolu s nim jsem mel na hardisku i windowsy, ale asi tak
pred mesicem se vse zmenilo. Windows uz pro mne ztracel hodnotu,
nebyl jsem s nim nejak moc spokojen a take se mi nelibi
Microsofti politika, filozofie atd. atd., takze JSEM ZAKROCIL
RADIKALNE A windows JSEM ZCELA ODMAZAL :-))), takze dnes mam jen
(jen ?!?!?) LINUX (REDHAT6.1, zatim) a jsem spokojen, mam vse, co
potrebuji ... Timto bych chtel vyzvat hlavne TY, co porad pisou a
mluvi o tom, jak je windows nestabilni, nepratelsky, jak se jim
nelibi ... tak proc byt nespokojen, kdyz je tu LINUX a ja myslim,
ze dneska uz je na takove urovni, ze ho muze pouzivat temer
kazdy. (A kdyztak je tady spousta lidi, co pomuzou :-))

A jeste jedno: kdyz jsem mel windows, sem tam jsem si zahral
nejakou tu lepsi hru, pod LINUXem se to teprve rozjizdi (a to
teda poradne, jak jsem si vsimnul v posledni dobe), ted mam pod
LINUXem HOMAM3 a QUAKE2, chystam se na QUAKE3 a UT (az budu mit
XFree 4.0), tech her je fakt malo, ale jsou tu emulatotory. Vcera
jsem zkusil WINE a myslim, ze windows je v ... TO JE PROSTE SILA,
FICELO MI SKORO VSECHNO, CO JSEM ZKUSIL - winzip, windows
commander, acdsee a z her treba Commandos, NFS4, to je asi vse,
co jsem testoval, chystam se na dalsi.
Je to opravdu nadherne, kdyz vidite pod LINUXem win aplikace
(lepsi by bylo, kdyby byly ale linuxi). (WINE nepouzivam s
nativnimi knihovnami, s temi jsou problemy, no jo, windows).
Doporucuji VSEM vyskouset, hlavne, co se tyce her ...

Doufam, ze jsem VAS motivoval a doufam, ze to takhle pujde dal.
DIKY, Dave
mail: thebigone na centrum.cz

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz