prenositelny Linux

Smatana Roman Roman.Smatana na socpoist.sk
Středa Červen 21 14:59:48 CEST 2000

 Zdravim ...

 Zacinam s Linuxom a mam 2 disky . Jeden je prenosny, na nom je aj Linux
RH6.2 (z roboty domov a naspat) druhy je v praci v pocitaci "natvrdo" s
95kou
 Potrebujem navod ako na to : proste prijdem domov a nabootujem do Linuxu
bez zmeny konfiguracie,
 Prijdem do prace a o5 nabootujem do linuxu (napr. aj z diskety) bez zmeny
konfiguracie
 pritom ked som doma disk ma oznacenie hda1..5
 ked som v praci ma oznacenie hdc1..5 , kedze ho mam na druhom IDE
 pripadne odporucenie na nejaku dobry linux manual - tutorial

 Diki

PS: A este nieco , co to znamena ked /dev/hdcx has wrong major or minor
number, ako sa to da opravit Velmi pekne dakujem

 Vsetko dobre ...