StarOffice 5.2

Petr Pajas pajas na ufal.ms.mff.cuni.cz
Středa Červen 21 17:31:33 CEST 2000

michal na krause.cz (Michal Krause) writes:

> Nedelejte si marne nadeje, volba pri downloadu se tyka jazyka prostredi
> a tam se cestina urcite neobjevi v dohledne dobe a mozna nikdy. Jinak
> cesky Sun se muze snazit jak chce a nic to nezmeni, protoze lokalizace
> probihaji centralne a lokalni pobocky a zastoupeni je vubec neovlivnuji.

Navic Sun.cz mi na primy dotaz nekdy pred mesicem odpovedeli, ze na
ceske lokalizaci menu a nabidek se nepracuje - v podstate se pracuje
jen na fontech a spellingu.

Ted jsem to zkusil pustit a prvni, co me trklo do oka bylo, ze pri
volbe pisma je ve StarWriteru moznost zvolit jazyk a ze kdyz jsem
otevrel cesky text v rtf z wortu, tak tam bylo hned Czech. Uvidime, co
se stane, az si do SO pridam ceske fonty...

-- Petr Pajas