openLDAP + RH 6.2

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Středa Červen 21 21:48:17 CEST 2000

   From: Marek Coufal <Marek.Coufal na sitzn.cz>
   Date: Wed, 21 Jun 2000 09:37:27 +0200

Zdravím,

   > mam (snad dobre) nakonfigurovanej LDAP, ale pri dotazu mi vrati
   > "No Such Object (0x20)". Predpokladam, ze saha do souboru SendMailu,
   > ale v nich je uzivatelu spousta. Muzete mi nekdo helfnout, co mam
   > blbe nebo do kteryho souboru LDAP saha....

ve Vašem dotazu bohužel chybí to nejpodstatnější - IP adresa a rootovské
heslo. Ale vážně - poskytl jste nám _velmi_ málo informací. Bohužel Vám
nikdo neodpoví, protože ví, že by musel napsat: "napište nám více" a čekat,
co napíšete, ale na to nemá nikdo čas. Proto Vám doporučuji nastudovat
sekci věnovanou LDAP jak na CD s Red Hatem - zejména v rhgsg.pdf nebo jak
se ten soubor jmenuje a také se podívat po webu sendmail.net na konfiguraci
LDAPu. Při dalším dotazu alespoň napište, jaký máte sendmail, jaký máte
LDAP (myslím jako verzi), co jste udělal, jak si představujete, že to bude
fungovat a jak to doopravdy funguje.
--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz