Pomaly tisk II

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Červen 21 23:22:59 CEST 2000

On Wed, 21 Jun 2000, Jiri Biba student wrote:

> 	Diky za odpoved...
> 	...ale lokalizace SO neni problem.
> 	Problem je to, ze ten filtr z rhs-printfilters.rpm to prevadi nejak
> 	divne, takze tisk trva tejden a placa strasne moc toneru

To je dano pouzitym ovladacem pro tu tiskarnu. Skuste si v control panelu
vybrat nejaky jiny, nebo u nej zmensit kvalitu tisku. Extremni pripad je,
ze si potrebne parametry doplnite do volani ghostscriptu.

> 	Nasel jsem nejakej udajne pro GS driver ci co pro preklad do
> 	PCL-3. Nema s tim nekdo zkusenosti? Je to z:
> 	http://www.nefo.med.uni-muenchen.de/
>            /dokument/packages/ghostscript/doc/hpdj/hpdj.html

Chodit to muze, ale uprimne receno soude podel Vasich dotazu bude preklad
ghostriptu pro Vas ocistcem.

> 	BTW: Ten ceskej tisk z SO mi stale moc nejde...

Vytisknout do souboru a pak skusit ruzne varianty ogonkify.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.