Linux a RAM

Jaroslav Gratz xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Červen 22 03:47:41 CEST 2000

On Wed, 21 Jun 2000, Petr Šobáň wrote:

> [...]

Zkuste méně náročný manager, můj favorit je windowmaker. Provozoval jsem
ho na 486 20 MB RAM a fungoval moc hezky, bez problémů s rychlostí se dal
provozovat i Netscape Navigator.

> Je to malo zvlaste pro KDE a podobne okna, u RH 6.1 v prirucce je napsano ze
> pro KDE je doporucene 48M. Napriklad ja mam zatim 64M a spusteni SO trva dost
> dlouho.
> Jinak pro okna hodne pameti a velky swap
>
> Pokud budete kupovat pamet tak aspon 256M.

Proč ne hned 4 GB? :-)
S tou pamětí opatrně, pokud je mi známo tak všechny chipsety pro
socket/super 7 (starší Pentia, K6, Cyrix...) umí cacheovat maximálne 256
MB RAM, ale to musíte mít 1 MB cache na základní desce, s 512 KB což je
častější varianta jen 128 MB, takže víc tam ani nemá cenu dávat.

Jaroslav Gratz