Paleni pod linuxem

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Čtvrtek Červen 22 09:52:16 CEST 2000

Zdravim,

o paleni pod Linuxem je i clanek na pokracovani na www.cdr.cz .

--
Kolbis

"Jan Polacek" <Jan.Polacek na f21.n420.z2.fido.cz> píse v diskusním príspevku
news:961498880 na f21.n420.z2.fido.cz...
Zdarec All,

Jak je to s palenim CD pod linuxem? Jaky sou na to softici, pripadne je
naka pohodlna cesta, jak palit pod xwindow? Pokud jsou to jen nejake
frontendy, tak k jakym programum? Na jaky budu narazet problemy? Mam
SCSI vypalovacku Philips, presny oznaceni si nepamatuju, ale konci to
2000. Zivim si v pocitaci NTcka jenom kvuli vypejkani CD, protoze pod
95kama mi to padalo. Zda se mi to trosku jako prepych, nehlede na to,
ze NT nejsou muj oblibeny linux.

Cauky
                                                  Honza đB-Q