Cesky tisk ze SO a Netscape

Jiri Biba student bibaj na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červen 22 11:01:09 CEST 2000

	Vazeni!

	Obracim se znovu na tuto konferenci.
	V konferenci jsem nasel  velmi kratky prizpevek - odpovedi
	na moji otazku ceskeho tisku z SO... ktery mi 	vazne
	mnoho nerekl...
	Nekdo mi doporucil a nekdo dalsi k tomu pripsal:

> Vytisknout do souboru a pak skusit ruzne varianty ogonkify.

Prepinac -SO by mel byt urcen pro tisk ze StarOfficu, snad to
zabere.

	Prepinas -SO k cemu??? jako parametr ghostscriptu?
	Co jsem ted na Inetu cetl o ogoknify... tak je to cosi na
	upravu PS fontu - jsou tim nejak menit nektery znaky ci co...
	Ja mam ceskejch fontu plnej disk... spis nemuzu donutit SO
	(anebo je to vina ghostscriptu?) aby mi je do toho vystupniho
	PS fajlu (tisk do souboru) narval...
	Potreboval bych (asi) ty fonty jenom nejak do GS
	zaregistrovat - snad by to melo jit nejakou opravou fontmap,
	ale v tom ja se vubec nevyznam... myslel jsem, ze by stacilo
	nejak rozsirit cesty GS k fontum... ale nedocetl jsem se jak...
	nevim jak pouzivat takove ty promenne typu GS_FONTPATH
	o kterych se v HOW-TO GS pise... nevim jak je mam
	inicializovat, kde atd...
	Anebo je to jeste slozitejsi?

																Bebe