Zmena WM v RH6.0

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Čtvrtek Červen 22 11:33:37 CEST 2000

> Jakym zpusobem zmenim window managera v RH 6.0 ?
>
> V Debianu je v /etc/X11/window-managers ( nebo tam nejak) a ktery z nich dam
> na prvni misto, ten se nahodi.
>
> V RH je /etc/X11/prefdm link, ale kdyz ho zmenim z gnomu na treba fvwm2 tak
> to stejne nepomuze
> a najede gnome s enlichtnentem, proste to, so tam je nastavene pri
> instalaci.

no zacinam chytat zlcove kamene !!! GRRRR
jednak archiv jednak /usr/doc jednak releases notes

aby mi potom zas niekto nevyhadzoval na oci ze na vsetko odpovedam RTFM
tak

/etc/sysconfig/desktop (redhat)
alebo do homediru .Xclients so spustitelnymi parametrami
a to uz nevravim o tom ze v redhate ked si clovek pozrie /etc/X11/prefdm
tak to ma pod nosom

dz