Squid + speed ?

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Čtvrtek Červen 22 13:54:48 CEST 2000

On 22 Jun 2000, at 13:37, Juraj Hajka wrote:

> Nadstavil som poslednu sluzbu ktoru som este nemal aktivnu pod Linuxom a to
> je proxy.
> Squid vypada, ze bezi na redhate 6.2 Ok.
> Browsovanie ide  ale  pomaly !
> Ked som mal stary proxy server  Winproxy1.4. pod Windoze tak bezal ovela
> rychlejsie ako squid pod linuxom.
> Na linuxe bezi okrem toho: sendmail , dns , www, ftp a vsetko je OK.
> Linka nieje tak zahltena aby to mohlo byt nou. Ak pustim Winproxy naspat tak
> to ide sviznejsie.
> Mam squid zle nakonfigurovany ? vedel by ma niekto nakopnut spravnym smerom
> [...]
Musite si ovedomit rozdil mezi winproxy a squidem .Winproxy si
stranku natahne, a po novem nacteni ji vam hned zpatky nacte ze
sve cache.Squdi dela totez s rozdilem, ze po obnoveni kontroluje
zda stranka neni zmenena ->proto to delsi nacitani.Jaky je mezi tim
rozdil,no me se treba nacitala u winproxy stranka z nejakyho
serveru(treba ceske noviny) stare i treba 3 dny.Opetovne obnoveni
stranky nepomahalo, Winproxy to vracelo ze sve cache.Squid mi
tohle neudela.Jinak se tohle uz myslim tady probiralo, takze archiv
konference.A nebo take precist si manualy co to vlastne ta proxy je.
Nashle