tomsrtbt

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Čtvrtek Červen 22 14:33:51 CEST 2000

"Ing. Vaclav Peroutka" wrote:

> Ja mam tomsrtbt a jede mi to bez problemu, postupoval jsem podle navodu.
>
> Mam to na ruznych disketach a zadne hlasky mi to nepsalo. Neni problem v
> disketove jednotce ?

Problem v disketove jednotke to asi nebude, pretoze
ako som pisal k spokojnosti funguje v inych OS (NT,
w95/98, Dos ) a je schopna formatovat diskety na vyssiu
hustotu. Skusim asi nabootovat iny disketovy linux a v nom
vytvorit tuto disketu.

Resp. ak by niekto poslal image diskety slo by to urobit
(mozno) cez rawrite, pokial by som ju naformatoval na
1,77 ?

Zdravi

Malik