StarOffice 5.2

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Červen 22 15:07:40 CEST 2000

S Tim prevodem dokumentu naprosto souhlasim. Jde to fakt skvele. Uz ta preview
verze3 to umi dost dobre i s cestinou. Myslim ze na tom hodne makli. Dokonce se
mi dvakrat stalo ze za mnou prisla sekretarka ze kdyz otevrela nejaky dokument
wordowskeho formatu, ze ji Word lehnul. otevrel jsem ho tedy ve SO 5.2 preview
verzi a pouze znovu ulozil ve formatu word a po te uz ten samej Word otviral a
zaviral tento dokument v pohode. Co Word zprasi SO 5.2 opravi a Word pak zase
muze cist. ( No abych to nezakrik )

Michal