DNS problem

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Červen 22 15:05:37 CEST 2000

Zdravim
Stretol som sa prave s tymtio problemom a zaujimalo by ma ci uz to niekto
neriesil. Bezi mi BIND 8.2.2. Opytam sa ho na jednu americku domenu, ktora
100% funguej a on mi povie ip-cko. Zatial je vsetko okej.
Lenze po nejakom case (par hodin) uz mi zahlasi ze non existen
host/domain. Vindo ze to taha z cache. Ale neviem ako sa mu to tam do nej
dostalo. Nevie niekto ako to poriesit ? Napr. nejako nastavit aby ked 3x
zahlasil fail uz sa do cache nepozeral ale skontroloval si to, alebo uplne
odstavit cache ?

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2