Terra Term + SSH - lehce M$ dotaz

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Červen 22 15:33:19 CEST 2000

Petr Skyva wrote:
> [...]

Kdysi jsem tenhle problem resil a bysledek je hna
http://kumbal.vse.cz/~havlicek/ttermcfg.zip

Je to upraveny konf. soubor pro teraterm, ktery predefinovava klavesy a
pak to jakz takz funguje.

Lepsi reseni je poradne udelat terminfo a termcap, coz jsme tu taky
nekde meli, ale ted to nejsem schopen najit.

Pokud zkusite to moje, zazalohujte si puvodni konfiguraci, za funkcnnost
nerucim. Na Linuxu to chodilocelkem slusne pokud TERM=linux, jinak jsem
pouzival TERM=vt220 (tam kde to nechtelo znat linux).

Honza

--