jeste apache

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Červen 22 11:00:18 CEST 2000

David Trcka wrote:
> Potrebuji nejak zaridit, aby kazdy z virtualhostu bezel uplne pod jinym
> uzivatelem. Patral jsem po moznostech docela dlouho, a jedine co jsem
> nasel, byl suexec a moznost spoustet cgi pod ruznymi uzivateli. Ale to je
> malo, ja bych potreboval, aby i pristup na html soubory, PHP a dalsi veci
> jely v kazdem virtualu pod jinym uzivatelem.
> Hledal jsem v direktivach k 1.3.9 a 1.3.12. Co se tyce nastaveni
> uzivatele, nasel jsem jenom znamou direktivu User, ktera bud v globale
> nastavuje uzivatele, pod kterym jede cely apache, nebo nastavuje
> [...]

Vzhledem k tomu, ze jednotlive child procesy vyrizuji pozadavky na
vsechny virtualy podle toho jak prijdou tak to vidim nerealne.

Jinak bych mel jiny problem s apachem. Na jednom serveru mi child
procesy narustaji rekl bych nad unosnou mez. (10 - 20 MB v pameti).
Analyzou logu (pri logovani PID procesu, ktery vyrizoval pozadavek) se
mi nepodarilo prijit na to, ze by to delal nejaky konkretni PHP nebo CGI
skript.

Potreboval bych tyto mamory leaky nejak vyresit. Cild procesy maji
nastaveno, ze maji vychcipat po vyrizeni 5000 requestu a to je porad
moc, ale snizovat tohle cislo se mi uz moc nechce. Dalsi moznost by
byla, ze by vychcipaly v okamziku, kdy nemaji co vyrizovat a probehne
timeout. Jenze v tomhle pripade chcipaji ty, co se narodily posledni a
ty narostly jsou samozrejme v pameti delsi dobu.

Nevi nekdo zpusob jak to elegantne vyresit? Psat neco co bude hlidat
velikost procesuu v pameti a pokud naroste mos tak ho killne mi
nepripada uplne nejlepsi, ale jiste reseni by to asi bylo.

DIky

Honza

--