StarOffice 5.2

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Červen 22 17:43:50 CEST 2000

On Thu, 22 Jun 2000, Horak Daniel wrote:

> Mozna cesta, jak SUNu trochu domluvit pri lokalizaci, je na
> http://soldc.sun.com/staroffice/index.html

Hned jsem se tam vydal, ale odkaz na lokalizacni snahy:
http://www.sun.com/staroffice/localization/index.html

vede do pekel...

To co pisou na te strance o lokalizaci je docela v rozporu s tim, co
rikaji Sunove na CZ zastoupeni, ze lokalizace je rizena centralne z Nemec,
jak to tlumocil Michal Krause. Pisou tam, ze na tom muze parcipovat
kdokoli....

Tak ja teda nevim, co si o tom mam myslet.

Je ale nesporne, ze pocesteni StarOffice se vsim vsudy by byl opravdu
radny krok vpred.

Letmym pohledem do API:
http://soldc.sun.com/staroffice/reference/index.html

jsem tam zminku o Locale zahledl, pokud by to delali tak jak se lokalizuji
ostatni baliky, byla by to parada.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |