mysql_data_seek() a zjisteni offsetu zaznamu

David Janko djanko na infoware.cz
Čtvrtek Červen 22 20:14:32 CEST 2000

Omlouvam se, ze to posilam do linux na ... ale databases na .. je nejaka mrtfa
(nebo to tam nikdo nevi ?).

void mysql_data_seek(MYSQL_RES *result, unsigned long long offset)
nastavuje pozici v tabulce vysledku od 0 (= prvni zaznam vysledne
tabulky) az po mysql_num_rows -1 (= posledni zaznam vysledne tabulky),
nicmene se mi nepodarilo zjistit jak poznam, na kterem ze to zaznamu od
zacatku zrovna prave sem (abych si ho mohl zapamatovat a pak se k nemu
pripadne vratit prave pomoci teto funkce).  Zkratka hledam neco jako
mysql_row_tell() ale aby mi vratila offset. (Zadne mysql_data_tell()
jsem v manualu neobjevil, a ve strukture MYSQL_RES jsem take nic
rozumneho nenasel).

Doufam, ze to neni moc zmatene ...

Dekuji.

David.