Paleni pod linuxem 2

Jiri Dvorak djiri na centrum.cz
Čtvrtek Červen 22 23:26:12 CEST 2000

Přeji všen den dobrý
Mám problem s vypalování pod linuxem .Požívám program cdrekord, system RH
6.2 ,někdy i jeho grafické nadstavby xroads cdtoastr,vypalovačka je MITSUMI
CR-281TE , jede o IDE a mam na  spuštěnou simulaci SCSI.Občas tak jednou z
pěti pokusů mi  cdrekord spadne a hlásí chybu komunikace se zařízením, je jedno
jestli přímo  pálím nebo to spustim v testovaci modu (-dummy asi ale nevim to
jistě musel bych se podivat),chci se zeptat co s tim ,nebo jiný program ?
předem dík
		Jiří Dvořák

P.S  V dokumentaci je ta vypalovačka vypsaná jako podporovaná