Apache + mod_perl

Jakub Vosahlo jvosa na lf1.cuni.cz
Pátek Červen 23 07:49:04 CEST 2000

Dobry den;

Mam problem s instalaci mod_perl. Pomoci apxs jsem nejprve zkusil
zkompilovat apache primo s mod_perlem, ne s DSO modulem. Vznikl mi httpd,
ktery byl sice podstatne vetsi, nez "pazdny" apache, ale k direktivam
mod_perlu v httpd.conf se apache neznal.

Zkusil jsem tedy mod_perl jako DSO modul, ale ve chvili, kdy v httpd.conf
pridam AddModule mod_perl.c (predtim samozrejme LoadModule perl_module
libexec/libperl.so), prestane mi Netscape zobrazovat vsechny dokumenty s
hlasenim "The document contained no data".

Bohuzel se cela vec odehrala pred a ja nemel cas (a vzhledem k pokrocile
ranni dobe ani dostatek inteligence) podivat se, co se deje apachovi v logu,
takze prosim o shovivavost a hlavne o radu, pokud se da na zaklade meho
zmateneho povidani nejaka najit.

Apache 1.3.12, mod_perl 1.23.

Diky

Jakub Vosahlo