Squid + speed ?

Juraj Hajka jhajka na pal-inalfa.sk
Pátek Červen 23 07:56:48 CEST 2000

DNS je oK. Zistil som ,ze squid ako keby len routoval ale neukladal do
kesky.(:o(

-----Original Message-----
From: Roman DAVID [mailto:rdavid na danet.cz]
Sent: Thursday, June 22, 2000 2:37 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Squid + speed ?

----- Original Message -----
From: Juraj Hajka <jhajka na pal-inalfa.sk>
Subject: Squid + speed ?
> Nadstavil som poslednu sluzbu ktoru som este nemal aktivnu pod Linuxom a
> je proxy.
> Squid vypada, ze bezi na redhate 6.2 Ok.
> Browsovanie ide  ale  pomaly !
> Ked som mal stary proxy server  Winproxy1.4. pod Windoze tak bezal ovela
> rychlejsie ako squid pod linuxom.

Protoze Winproxy si VUBEC neoveruje , jestli se stranka zmenila a ignoruje
veskere "expire"(jak v HTTP hlavicce, tak v dokumentu).
Tzn. pokud ji ma v cachi, tak vam ji bez vahani (a jakehokoliv
dotazu do internetu) posle. Klidne i 14 starou.Tim vznika ta zavratna
rychlost
Winproxy. :-))
A jak mi rekli na Lanprojektu, to neni chyba, to je vlastnost.

Kdezto Squid se nejdrive zepta serveru na stranku a pokud obdrzi 304 tak
vam ji posle z cache. A tak to ma byt.

Roman