Gravis Ultrasound PnP - ALSA 0.5.8a - Jak nastavit implicitni hlasitost?

Karel Sovicek karel.sovicek na b-d.cz
Pátek Červen 23 09:41:24 CEST 2000

Nainstaloval jsem posledni verzi ALSA driveru do WinLinux 2000. Karta Gravis Ultrasound PnP jede celkem OK, pouze MIDI ani nepipne. Zvuk je sice dobry, ale zda se mi nejaky mene dynamicky (a urcite jiny) nez pres originalni ovladac v MS Windows. Bohuzel po nabootovani systemu ma mixer hlasitost vsech kanalu uplne ztlumenou. Vzdy musim napred pustit mixer a hlasitost rucne nastavit. Nevite, jak ji nastavit implicitne, aby si to pamatovalo? Midi synteza neni a pry asi ani nebude. To je dost skoda, uz asi patri Ultrasound opravdu do stareho zeleza. Existuje vubec nejaka slusna MIDI karta podporovana pod Linuxem? Vdyt ten GUS mel snad nejlepsi podporu. Ja vidim jako jedinou znamou alternativu proflaknuty SB Live + MS Windows. Skoda, ze to pod Linuxem nejde. Na tvrzeni "za malo penez - malo muziky" je asi neco pravdy.

Karel Sovicek