StarOffice 5.2

Michal Zejdl zejdl na suas.cz
Pátek Červen 23 10:15:49 CEST 2000

Zdenek Drlik wrote:

> Řekl bych, že daleko lépe funguje import dokumentů z Wordu 95, 97 a Excelu 95,
> 97(včetně bezchybného převodu českých znaků bez nutnosti použití CPCode).
> Zkouším to sice teprve půl dne, ale zatím převažují klady nad zápory (hlavně
> ten import je fakt dost dobrej).

    Hm. Mě se zatím nepovedlo získat z Win (1250) RTF dokumentu čistý ISO 8859-2
text. V 5.1 jsem použil CPcode, pak šup s tím do vi přes clipboard a bylo hotovo.
V 5.2 se k tomu zatím nemůžu dobrat. Zkoušel jsem různé kombinace CPcode,
clipboard, Save As text (text, ansi, dos, win + cstocs), ale zatím bez žádoucího
výsledku. Možná něco přehlížím. Poradí mi někdo?

--
Ing. Michal Zejdl                       e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovska uhelna, a.s.                 tel.: +420 168 64-5418