SO 5.2 nejde nainstalovat

Petr Urbanec petr.urbanec na upce.cz
Pátek Červen 23 10:11:35 CEST 2000

Ales Rygl wrote:

> Zdravim,
>
>     pokousel jsem se nainstalovat SO 5.2, nicmene ocekavane uspokojeni
> se nedostavilo. Stahnul jsem ten priserney balik z
>
> ftp://crash.fce.vutbr.cz/pub/Mirrors/StarOffice/5.2/Linux/orig
>
> prinesl domu, dal chmod  777 so-5_2-ga-bin-linux-en.bin, spustim a ono
> to pise, ze to chce bratricky
> so-5_2-ga-bin-linux-en-000.bin
> so-5_2-ga-bin-linux-en-001.bin
>
> A konci. Na prepinace typu --help to vubec nereaguje. Ze bych stahnul
> neco spatneho? Vubec se mi to nechce tahat jeste jednou...:(( Rh 6.1 CZ

Mne se stalo to same. Pak jsem si radeji stahl binarky primo od SUNu a
potom to fungovalo bez jakychkoli problemu (i ta sitova instalace).

Ing. Petr Urbanec                   tel   : 040 603 6080
CIT - UNIVERZITA PARDUBICE          mobil : 0603 505 692
sprava pocitacove site              e-mail: petr.urbanec na upce.cz
Studentska 95                       http://urbanec.upce.cz
Pardubice                           http://www.upce.cz