StarOffice nejede na RH6.2 s home na NFS

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Pátek Červen 23 09:38:14 CEST 2000

Petr Pajas wrote:

> [...]
> nim pres NFS, vsude jsou samy Linuxy RH6.2 (celkem nedavny upgrd.).
> Vsimli jsme si ted kdyz jsme zkouseli StarOffice 5.2, ze uz 5.1 i ta
> 5.2 chodi (jde nainstalovat Workstation instalace) jen tem, kdo maji
> home na lokale. Kdo ma home pres NFS, tomu se instalace zakousne hned
> po volbe JDK a pokud uz to meli uspesne nainstalovano z drivejska
> (nejspis z doby pred upgd na RH6.2), tak jim proste SO nenabehne
> vubec : spustite ho a nic se nedeje - proces spi, zadna zatez...
>
> Stejne se to chova i kdyz chcete mit plnou (lokalni) instalaci ve svem

Delalo mi to presne na chlup to same.

> 2. ma nekdo stejnou konfiguraci a jede mu to?

Jedine reseneni na ktere jsem prisel je provest workstation instalaci na
pocitaci, ktery ma home na svem lokalnim disku. Tedy prihlasit se na vas
server a provest instalaci tam.

> 3. napada nekoho, jak muze (vubec z principu) SO "poznat", ze jede
> pres NFS a ne z lokalu?

Tohle taky vubec nechapu nicmene setkal jsem se s tim uz u setiathome na
RH6.1.

> Diky,

Asi neni za co. Alespon v tom nejste sam.

    Lukas Fiala