mkraid: file doesn't exist

Pavel Kindermann paki na daxta.cz
Pátek Červen 23 11:40:02 CEST 2000

> zpravu;
>
>1) mate vytvoren device /dev/md4 ?

         No, to byl teda zasah... Soubor uz vytvoreny mam, vsechno funguje
a ja se stydim.

>2) swapowat na MD je kravina. lepsi je nahodit dva swapy na hda2 a hdc2

         Puvodne jsem si myslel totez. Ale jeden odstavec v RAID-Howto mi
poradil, ze swapovanim na md muzu prezit v pripade padu disku (v opacnem
pripade skoncim, pokud se predtim swapovalo na prave spadly disk).
Tusim ale, ze to nebude nikterak jednoznacne. Muzete uvest, prosim, nejake
vysvetleni ke svemu tvrzeni?

>                                 Petr Cech

Dekuji, P.